Sunday, October 19, 2008

M 巴星撩叉卵住時 (458)


香港過癮之處,在於時不時有 D 好過鬼癮既野,例如一 D 睇到你會「Kit」一聲忍唔住笑出黎既文章。因為睇到「M 巴星撩叉卵住時」,實在如果再唔笑出聲,一定會谷壞度氣!

我認為游清源大大聲咁恥笑此陳克勤君係完全應該既,因為後者質素實在太差(起碼公開場合),一 D 都唔值納稅人俾佢咁既價,特別係在「康港」(大班語)既 Context,英文太過水皮肯定係一種羞恥,表示佢從未為自己既英文真正努力過(中文太水皮就仲係應份兼應該,而且唔係自己既錯,只係政府教育當局既錯,因為如今會考教育局話中文唔使識孔孟李杜,但就要知 O 嘴屈機就可以攞 A,大家有乜法子唔 O 哂嘴呢)^o^!

老實講,我話「香港過癮」其實仲有一個「更深」「更高」「更學術」既層次,就係香港仲可以大大聲咁玩「口音」,而且仲係你情我願,一個鄭大班願打,一個克勤仔願捱。

仲有更「過癮」之處,就係平機會班廢柴,見到克勤仔因「口音」被人恥笑,竟然唔走出黎「主持公道」、乘機「宣揚平機文化」,唔知係扮盲睇唔到「頭文字 Y」定係怕左鄭大班把臭口?

我識咁吹水唔係為講笑而講笑,而係因為我「有國際視野」、「有料」、「有見識」,假假地叫做響「艱難大」住過五年,知道響 D 講「人權」既社會,如果你大大聲咁恥笑人地「口音」或者 accent,針對人地「講英文唔準」,特別對方係「非我族類」時(例如死亞差、死黑鬼、死白鬼等等),分分鐘可以好大鑊。輕則可能被人告上「人權法庭」,重則可能被人即時打鑊金,視乎該隻鬼係米有文化而定。我話「有料」亦唔係吹水,因為當年我響「艱難大」既工作就係幫 D 「受害者」去告 D 「恥笑者」既人權工作,而且又有個 LLB,所以對呢 D 課題既 Sensitivity 係自然較有反應、較「有識見」既!

如今,「康港」仲可以繼續玩「口音」,玩「恥笑」,當然係反映左「康港人」(同埋鄭大班)既「人權觀念」有幾先進,以及「康港」既「人權執法單位」有用定無用。

又或者,立法會班尊貴既議員大人,係另外一類可以制定「two legs good、four legs bad」既動物,生出黎本來就係俾人恥笑既啦!

當然,以克勤仔之質素、民建聯之質素,又實在死不足惜!試問克勤仔代表住民建聯大大聲咁話要「搓 our breast」喎,誰又能接受呢?

No comments: