Thursday, October 21, 2010

恭喜小吉吉(888)

首先恭喜小吉吉能在股市中不勞而獲,賺左幾千大元!而且為人類既近代史作出左偉大既貢獻!

點解咁講?我係有根有據,唔係老作!

首先,人類既近代史最偉大既貢獻就係「資本主義」既出現,而資本主義最核心既價值就係「不勞而獲」即是不用「勞動」、而係用你既「資本」去賺錢養活自己,即係所謂「錢搵錢」是也!

所以小吉吉你既成功,表明亦證明現代文明既人類仍舊喜歡資本主義(即是可以有自由去「錢搵錢」、發揮自己既智慧及才能)多於共產主義或者社會主義既「大鑊飯」或者「平均主義」。因此,你個人炒股行為既成功,其實不單止係你個人既成功,仲係 Glorify 住整個「資本主義」運作既成功!你話係米意義重大!

就好似「賓察慘劇」中死唔去果對老夫婦,死唔去其實不單止係個人既好運,仲係 Glorify 住上主保佑佢地死裏逃生奇蹟既見證!你話係米意義一樣重大!【至於點解梁氏一家五口要三死一重傷,係米又係 Glorify 住上主要佢一家死剩一個完完整整既人來做見證,意義上係米又係一樣重大?基督徒自會心領神會,亦一定可以解釋得頭頭是道:死有死既理由,唔死又有唔死既理由!總之就好似打麻雀,無論當時係東風定西風,你當時又係坐緊南位定北位,都總有一個方式來 Glorify 住打麻雀既 Magic即係無論情況如何,你都一定有方法可以食到糊!

其次,由於你一邊「充滿罪惡感」,一邊又會用幾千銀去買個「愛風」玩正正如此(又如果人人都好似你咁做),經濟就在人類既「罪惡感」中得以進步Steven Jobs Apple 品牌就會愈來愈好生意,社會亦在人類既「罪惡感」中得以改善,宗教更可以在人類既「罪惡感」中大收旺場,於是教堂其門如市,教友爭相十一捐獻,牧師肚滿腸肥,各區急急植堂上市抽水逢勃發展,教友善信數目急增,行善力量不停壯大,人人生活得更好!在宗教的大傘子下,人人「無懼死亡」、人人「笑對死亡」、人人「樂於死亡」,天堂入住率大增,所以你話你係米為人類既近代史作出左偉大既貢獻呢!(雖然你可能唔知、或者唔多為意「充滿罪惡感」既後果可以如斯偉大!)

最後,亦係「最偉大」既一點,就係你竟然對我話你炒股之所以成功,原來係「根據你(即係指我)的一些低買高賣的技巧和心得」及「按照參考你(即係指我)對股巿的心得」而有所成!嘩!嘩!嘩!真係多謝曬你既讚賞啦!

不過,我最開心既地方,就係呢 D我成日自己「講極都做唔到」既原則(例如低買高賣、etc.),而你竟然話「可以成功做到!」真係令我驚為天人,亦難以置信!而你亦話「唔係睇你講的號碼買既」,由此可見,你可能已經唔知點解成為左武林高手,唔單止識得「食魚」,仲識得去「捉魚」!甚至可以用「五餅二魚」令到一切「夠用」!

因此,我相信你個仔既保險費同玩具費,都係指日可待等收成啦(保險費可以炒「平安」或者「國壽」,玩具費可以炒「彩星」之類啦)!

至於做人做唔做「一隻貪心的小雞」,我其實覺得經常係身不由己既!

你呢種「我不得不承認既語氣我見好多啦,其實係「言若有憾、心實喜之」!賺左幾千大元,其實都幾開心嫁啦!一般最可惜既情況,總係「未必賣到最高位」,又或者「賣完之後仲升餐勁、但又唔敢再追入」,因此,唉!人生快樂之中亦總仍會有些不完美的憾事!我明既!

因為我試得多啦!But, tomorrow is another day…what’s a big deal

2 comments:

小吉吉 said...

我只不過係一隻道行未夠,撞彩多過好彩的貪心小雞吧了...而你竟然因為一個平凡的師奶仔的撞彩行為聯想到這麼多的"大道理",佩服佩服. 哈哈....你的行文我蠻喜歡的,做人輕鬆點嘛.只要身邊的親朋好友健康平安,買不到或沒錢買"愛風"都是微不足道的小事.如果像一些人炒股炒到要跳樓的又何必呢??

老實說,其實我這次是買了保險股賺到錢的,幾千元,夠了就好了,欲求的水平降低一點,簡單一點,做人才開心嘛.一些錯過了(水泥股賣完就狂升)或做錯了(人和幾次升浪都沒賣)的事..也只能看開點了. 幸好我告訴自已,我不是幾十萬或幾百萬上落的炒家,目前尚有能力炒股即代表自已還有"賺錢"或"不勞而獲"的能力,我只不過是想賺一點少錢,至少能補過每年的通漲也好呀,不然到老了...才發現怎麼戶口裡的錢根本不夠養老,又如果自已的兒子不乖,那就真的是上主的安排...又或者佛祖要教訓我年青時做太多壞事...哈哈..說遠了, 言歸正傳,我對股巿仍然一知半解,還有太多事需要了解,儘管我無須得到職業炒家的專業知識,但至少要學會如何保本地賺取"零用錢"呀. 對嘛.

Jacky said...

對哇! 學會如何保本已經是成功的一半, 懂得賺取零用錢更是賞心樂事的享受啦!

不過, 於我而言, 實現財務自主之路才是我的畢生目標! 至於何謂財務自主, 當然那就見仁見智了!

有些人覺得內心自由, 那就可以視錢財如糞土,亦等於已經得到財務自主, 有此想法的人, 我尊重, 我佩服...但我可一定辦不到!

簡單來說, 今時今日的物價, 我認為持有三五千萬甚至一兩個億現金的話, 才可說得上是財務自主吧!

我生活上其實完全不用這麼多錢, 一個月三千元已經夠食了, 但如果要實現一些我心中行善的夢想, 那就愈多錢愈好辦事!

因此, 我仍舊要努力...不停努力...為實現財務自主之路而努力...!