Tuesday, February 27, 2007

總結失敗 --- 第一季 (12/06 – 2/07) (83)

投資比打工困難既地方,就係要認衰認錯,經常主動總結失敗、自我檢討,才能保持住較為冷靜清醒既頭腦,控制貪念,得到合理利潤 (10% - 30%),就好收手,持盈保泰,唔好再理D報紙佬同大行財經演員日日推介既 Number,咁響股海中條命至會長 D!

打工比投資容易既地方,就係唔需要經常主動認衰認錯,直到你老細好唔Like你,要出到媽媽聲,你就會「主動」改正,宏觀調控到符合老細佢老人家既心意〔微觀就仍然按自己本子辦事〕,就可收手,持盈保泰,然後每個月既糧又照出!響職場中基本上條命可以會好長,只要做人醒少少,千祈唔好做D好醒同好有性格既人〔佢地一般都做唔長〕,咁一般黎講一直做到退休都應該無問題!

投資困難既地方,就係做錯野荷包會受傷!而且,基本上,日日都有「錯」!例如:140.5 買到匯豐平貨,以為好正,點知第日又可以 137.70,買「貴」左,錯!又例如:6.46 沽首都機場賺唔少啦,點知無耐就 8.60 啦,賣「平」左,又錯!所以話,股海中既特色原來就係人人都做錯野,所以做錯野千祈唔好大驚小怪,呼天搶地,買「貴」左就叫笨,賣「平」左就哭股喪,如果抱住咁既心理質素,投資就會變左係負擔,唔再係樂趣,咁又何苦呢?

老實講,我寫 Blog 就講到天下無敵,做就有心無力,日日都有「錯」!我做「錯」Trading In and Out 既次數,相信會多過雞婆食雞既次數!

投資成敗,唔係靠蕭河,而係靠心理質素,主要睇「耐性」同「紀律」。因此,我?定除左做 Weekly Update 成績外,亦要加上每季「總結失敗」,希望對自已有D提醒既作用!

總結失敗--- 第一季 (12/06 – 2/07)

(1) 選股:問題不大,都係有潛力同升幅既好股,買入時機及價位都OK,e.g. 首都機場、創科、大家樂、江西銅、福記、建行、中行、華置、中移動,而建滔層板和晨訊就投機性質多 D;

(2) 成績:盈利 +59,650〔盈利率 +12.85%〕,逐步上升,跑贏同期恆指 3.76%;

(3) 沽貨時機:相當差,首都機場、江西銅、福記、華置、中移動等一共五隻股,都因為缺乏「耐性」,沽貨太早,計算損失既獲利共有 92,770 咁多!由此可見,選到好股唔係太難,但係點樣把握「沽貨時機」,賺到應有既利潤,就需要非常高超既技巧同心理質素。今次,我只能賺到 59,650,但賺唔到我應得既另外 92,770,分別完全在於我缺乏「耐性」、亦無遵守「紀律」,唔肯堅持等落去見已設定既目標價,呢個「失敗」我係必須要記住同改過既!

(4) 展望下季:第二季我估個市風險更高,大上大落,持盈保泰似乎好 D,見步行步最好!

今日期指結算,利淡!一跌在所難免,入市執平貨未使咁早!

一於同 PC 去行山,呼吸大自然既空氣,同時繼續去想想「人為乜要生存」及「人可以點生存」呢D咁重要同有意義既問題!

No comments: