Sunday, February 04, 2007

國內消費股

尋日北上深圳消費,親身去現場感受一下國內龐大消費群既真實面貌。沿華強北路電子世界漫步,遠近迎面,人頭湧湧,店鋪內外,生意滔滔。商鋪安裝大啦叭,希望以強勁音樂吸引路人;LG 專櫃則聘用大批短裙長 Boot 姐兒,打算以青春及甜笑攔路推銷手機。

橫街內,十歲小童在耍雜技,口含一塊十吋長木條,把啤頭樽拋上拋下翻跟斗;一列列露天食檔,坐滿以百計食客恣意狂擦。街道外,人流之多,多過旺角;店鋪內,數碼產品之齊,齊過豐澤 Broadway。

舉目遠眺,巨型廣告向你講解亞甲化裝品點正;低頭近望,宣傳單張向你細訴亞乙 Notebook 點勁!而 MP3、手機、Games、手袋、高跟鞋、西裝、領帶、名牌A貨等等,不斷向君招手,任君選擇。塞滿馬路的,滿城盡是私家車,而再非大巴小巴;行人路上擺滿小販地攤,由高科技的「電子狗」到亞媽至愛的「閉目穿針器」產品也有。沿途總不斷有人近身低聲向你兜售「電腦?」或「買票?」。極目人車爭路,耳畔樂韻飄飄,好一個繁榮都市的嘉年華盛況!

而這,只不過是一個平平凡凡的深圳星期六!

我等港燦北上,如不消費,豈有此理?SK 及 PC 乃識貨之人,大步衝進上海名牌專店 Louies Berry 搜購,SK先下一城,購入標價 $585 的淺色有型西裝外套,PC 不甘後人,亦搶購同系列深色有型西裝外套,我孤漏寡聞,一生中只識 Giordano 及 Baleno,但 PC 買乜我買乜,怕且無衰。點知一穿上身,SK 笑曰:「嘩!乜咁似兩兄弟!制服呀?」真吹脹!結果埋單三折都有找。跟住去 All-you-can-eat 既羊肉火鍋,食到肚脹腸又肥都只係每位 $38,單單個印度式既香蕉煎薄餅經已值回票價啦。FU 仲跟住去羅湖商業城做 Shirt 衫。

股聖 Peter Lynch 挑選高增長優質股的一個重要參考,就係逛街同行公司。有次佢老婆 Caroline 發現左有隻唔出名既蕾格絲牌絲襪好鬼好著,Peter Lynch 於是就買入蕾格絲既股票,結果幾年後賺左好多個開。而家,明白點解要北上深圳消費既重要性啦!在生活接觸中尋找靈感,其實係大師級既人 D 投資策略黎架!

國內龐大消費群的潛力真的驚人!今時今日,港燦北上的消費已無甚可觀,國內大都市亦再非一窮二白的年代,解放出來的內需,肯定才是未來的商機所在。2007年所以我睇好國內消費股。

紅猴股評係我中意睇既一個Blog,年初有篇文章提到11隻國內消費股(Click to View),各股友可以留意。我稍作研究後,挑出其中六隻作為考慮對象,主要睇 Fundamental、EPS 增長率、Profit Margin 等,分別係恆安國際(1044)、福記食品(1175)、百盛商業(3368)、永恩國際(210)、宜進利(304)及李寧(2331)。蒙牛乳業(2319)及超大現代(682)亦在我觀察名單內,奈何股價一直高企,未係入市時機。

買國內消費股,觀察名單可以多D,但真正入市要集中,有信心果隻才買入及持有。點解?因為國內消費股好易受某些因素或政策影響,好易大上大落,因此信心及持有好緊要,唔係好似大藍籌可以亂咁買,最多買貴左放埋一邊長線收息。

我買入左隻福記食品經已係大上大落既人辦,信心少 D 經已「止蝕」左,但我既 Approach 係唔喜歡用「止蝕」,因為「止蝕」只係表示做錯左野,買錯股,蝕 10% 然後保住個本繼續玩,但作為價值投資者,應該確信買入既係優質股,遇到大跌既話,應該決定既係「靜觀其變」或「加注」拉低成本,而唔係「止蝕」。不過知易行難,我仍然係邊學邊做,摸住石頭過河。

No comments: