Wednesday, February 21, 2007

一些分享〔二〕 (79)

初三,唔少人既最後一天假期,明朝又要掛上專業笑容,以無比燦爛既心情返工,再戰江湖。

股市中不愁資訊,日日報紙總有好 Number 介紹,經濟、信報D專業報送埋分析唔在講,其他好似生果報、方向報更加貼士滿天飛,傳統老報亞島又出〔投資王〕專刊,公信第一報其實都好多說三道四既貼士,有無公信,事後你就會知!

作為尊貴〔但經常幾無知同埋輸錢〕既小股民,究竟將我地既血汗錢,投放在邊個 Number 好呢?

我觀察左好耐,得出以下既個人結論:

(1) 股票行D財經演員,日日開市、午市、收市都可以有野講,都有好多理由去解釋果日點解升及點解跌 --- 呢D全部係 Bull Shit,佢地出鏡目的係Promote公司產品及建立個人知名度,但對我地既投資係完全無真正既參考作用既〔你信佢就祝你好運〕;

(2) 大行既報告、目標價、買沽建議等 ---- 小心!記住!大行即係大鱷,係我地經常輸錢既小股民既真正敵人!佢地既專業係炒高個市佈定個局,等我地無知既小股民放錢入去,然後插低骨水走人。報告、目標價、買沽建議等係佢地既「謀生工具」〔如果唔係,點解三九唔識七登報公開D買沽建議益你!你估佢同係好 Friend? 你只係路人甲乙丙,又唔係佢既客!〕;

(3) 專欄老編及記者,介紹 Number ---- 75% 不可信!點解?第一,佢係記者,所介紹既甚麼十大必勝股,我相信其實用個網上既 Stock Screening Software 一掃,按十個八個Criteria挑選就得,你跟佢買好牙煙,旺市十大必勝隻隻中,滿街股神,市跌馬上轉口,叫大家執生止蝕,關人!一個例子就係一月初跌市時,經濟報既林X芬轉口好快,如果你跟左佢,舊年的確做過股神,但一月初跌市時就要做番次股屎啦;第二,佢既工作就係介紹 Number,但係同佢工作 Performance 無掛鉤關係,無需為言論負責架!

(4) 專欄作家,人人俾 Number 加貼士滿天飛
----小心!記住!呢班人之中,唔少係為某D莊家寫野,佈定個局等你去死!你最好下次先睇作者個名,後睇內容,再用「相反理論」去思考分析,或者,咁 D 專欄作家可能會幫到你!記住!我既個人結論係專欄作家奸既多、忠既少,要帶眼識人!

你話我上面呢 D 係個人偏見都好,我都想講,因為我有輸過錢,所以有發言權!又都好想免費同你分享一下!點解?因為投資輸錢D滋味一D都唔好受,所以我希望你投資只會賺,唔會蝕!呢個就係我既心願啦!

各位親愛既股友,願豬年共勉!共創財富!造福世界!安享晚年!

No comments: