Friday, February 23, 2007

一些分享〔四〕 (81)

報章雜誌講股測市既專家多多,日日都起碼有十隻八隻股票推介,攪到你心旭旭,又想買又要驚。其實呢 D 反應好正常,人人都想投資致富,但 D 講股專家最唔好就係將「投資」當左「賭博」,日日俾「貼士」〔可能只係山埃〕,攪到 D人愈來愈唔使用腦、愈來愈依賴、愈來愈唔獨立思考,長遠而言,咁好易變左大戶既點心,令投資致富變左輸身家!

因此,睇報章雜誌既專家言論,一方面要帶眼識人,另一方面亦要選取一D較符合你既投資風格既文章,先致睇得順眼、聽得入耳、跟得落手。

我個人既睇法係,以下 D 作者較為「口岩」Key,較符合我既投資風格。

(1) 陸羽仁 --- 實戰經驗豐富,言之有物,唔講號碼,但俠義心腸,敢於踢爆大戶操作奸招,害人殺局,今時今日仍有這類人物,令我肅然起敬。陸羽仁在頭條日報有專欄,企業 CEO 既 Blog,書本有【股俠創富】,必讀!

(2) 曹仁超 --- 分析以數據為主,主要睇佢既思路,對大形勢大格局既分析,信報既專欄「投資者日記」現時翌日上埋 Blog 任睇,六皮都省埋!

(3) 何車 --- 經濟日報〔上車落車〕專欄,專教短炒,日日俾貼士!我其實一次都未跟過,我之所以留意佢係最近既事。2月15日畢流香有篇專文講何車,介紹佢自資近10萬元影印過去近百篇〔上車落車〕股評免費送俾讀者。我好奇怪今時今日仲有咁?既人?睇完畢流香篇文,得知何車乃資深投資人士,石鏡泉係港大學生時,佢已經係新鴻基証券研究員。如今早已上岸,係真真正正既自由撰稿人,背後無特定老板。因此,參考佢既貼士,唔怕有利益沖突,較少機會中 D 奸人佈定既局!

(4) 張士佳 --- Money Times 週刊〔高手過招〕專欄,專教短炒期指及股票,我其實又係一次都未跟過佢,但我有興趣係佢既出身,曾經幾番上落,對市場既觸覺同敏感性特別強。佢仲發明左一套炒賣法,長期開班授徒,據說期期爆滿。我主要都係睇佢對大形勢既分析,作為看好看淡既參考。

(5) 陸東 ---- 瑞銀研究部,間中講野。據說2006年睇市全港第一,即管又參考下。陸東估 2007 年恆指高位可上 23,000 點,但要先跌 1,500 點,而家所以日日D人都等跌至入市,唔多唔少都係多得陸東既言論!

(6) 龐寶林 --- 東驥基金專家,我唔多識佢,但係知佢都係中大畢業,間中會返母校回饋教人投資基金,趨吉避兇。覺得佢都唔係壞人奸人,都肯教人小心投資。我主要都係睇佢對全球新興市場同資金流向形勢既分析,作為買基金既參考。

市場資訊往往太多,資訊本身亦往往隱藏了發放者的陰濕動機,因此,小心過濾,小心解讀,小心分析,小心應用,才有利於自己的投資事業。否則,隨便吸放和輕易相信了「有害」的資訊〔往往以貼士或推介形式出現〕,很易最後弄得車毀人亡,財息兼失!

No comments: