Saturday, March 10, 2007

陰陽燭信號解釋 (89)

入市前,一般選股我點都會睇下 D 財務比率,好似 P/E、Yield、Profit Margin、ROE、ROA、P/B 等等,咁起碼唔會買到D垃圾股,跟住亦會作D同行業比較、預測 EPS 及 PE 來計算目標價,以便預算乜價位可以沽貨。

當入市後,我對圖表既使用,一般就係睇睇 52 週高低位、移動平均線〔10天、20天日線、50天週線〕、成交量、相對強弱指數 (RSI)、保力加通道等等,估計一下 D 阻力位同支持位,就係咁多!

我做左咁多野,但係最重要果樣原來就結果無做,就係睇「趨勢」同「幾時轉勢」!

識睇「趨勢」,至敢肯定係升定跌,至敢 Buy & Hold!識睇「幾時轉勢」 (Turning Points),至識在高位下跌前沽貨,至識在低位反彈時入貨!

我終於發現,我日日睇圖表,日日吹水,但我其實係唔多明解D「趨勢」,亦唔多識睇「幾時轉勢」!唔怪得知我個組合會賺少咁多啦!我決定的起心肝,認認真真去重看所有陰陽燭既書! 據說,陰陽燭同隨機指數 (Stochistic) 一齊睇,更準!



創科 (669)

回顧一下,創科二月初在 A 點已出現十字星,表示高位好淡爭持,後市去向可升可跌,翌日更出現射擊之星;其後在 B 點出現大陰燭既空頭吞噬,表明「轉勢」下跌既力量好大,應該要沽了,翌日既小陽燭輕微回升本朿係沽貨既好機會,應該在 11.80 到 11.90 之間可以全身而退。失此良機,翌日大陰燭已急跌到 11.40 以下,再一浪低於一浪跌到 10.30。

最近兩日,10.00 邊又出現十字星,十字星翌日更出現小陽燭輕微回升,表示低位跌定,如今看來又會慢慢上返 11.15,補回下跌裂口。但由於反彈但成交少,上升會慢。但只要「趨勢」,肯定係升,又唔怕繼續 Buy & Hold! 但我已換左馬優化組合,只好暫時忘記創科啦!

現在邊睇邊至發覺,「哎喲!隻創科我操作得咁差,原來根本係自已 Miss 左所有陰陽燭既明確信號!」死末?無得怨人啦!



建滔積層板 (1888)
半新股,連隨機指數都無得睇。但最近兩日,跌到 7.70 低位出現十字星,翌日亦裂口出現小陽燭回升,相信表示低位已跌定,相對強弱指數 (RSI) 亦在 30 以下,反映有 D 超賣氣氛。如今看來,好有機會慢慢上返 8.60 先補回個下跌裂口,再睇上唔上返 9.00。

睇陰陽燭圖表,而家係開始「轉勢」,應該在低位〔尋日收市 7.78〕反彈時入貨!而跟住既「趨勢」係升既機會大過跌, 而家應該係 Buy & Hold 既時候啦! 所以我換馬優化組合都保留佢!〔可惜我入貨既時候未重看陰陽燭,結果平均入貨價要 8.40〕

No comments: