Thursday, February 14, 2008

情人節做乜好? (265)

情人節做乜好?我真係唔識答你!甲話:「我返緊工,唔得閑稔 D 咁既野!」乙話:「情人節?我無左 Feel 好耐啦!」丙話:「我等緊收花!」丁話:「情人?乜野黎架?」亞戊話:「D 花千幾銀一札,買麵粉好過!我整緊餅! D 年糕仲未食完!」我話:「唉!情人節 --- 我無使錢好耐啦!」

但係大市咁跌法,橫店身家都係縮緊水,不如趁情人節做做善事啦!一方面可以幫幫
D 有急切需要既人,另一方面亦可以幫我 D 情人積積福!我仲係相信福有攸歸、善有善報架!〔唔好笑啦!〕股市投資我未有善報,只係時辰未到!

打開我既「可持續發展」既捐款名單,終於決定捐款俾
「中國雪災」「小扁擔勵學行動」,前者救急扶危爭分奪秒,後者係中大校友自發既中國貧窮農村助學工作,參與者全義務無償付出,出錢出力,善款 100% 到位,唔會有貪污及中飽私囊既野!奈何我最近比較水緊,只可以捐少少了!不過古語有云:「莫謂善小而不為」,我相信捐款多少,積福果效都可以一樣咁大!

我打算能力所及既話,每月都會捐少少既!舊年
11 月捐左樂施會、12 月捐左奧比斯同中國農村助養、1 月捐左宣明會助養、而家 2 月捐左中國雪災同小扁擔勵學。我覺得用「可持續捐款」既方式去幫我 D 情人積積福,祝願大家身体健康、財源廣進、萬事順境,係唔係比用千幾銀特別於情人節買一札紅玫瑰既「積福果效」更加「可持續」同「更加大」呢?

話時話,而家社聯仲推出左個
WiseGiving 既捐款網站,方便 D 善長仁翁唔止炒股投資要 Intelligent,捐款 Giving 亦要 Wise 咁話

願你同你既情人在情人節都行行善、積積福,幫幫
D 有急切需要既人!古語雖然有云:「天若有情天亦老」,我但願天下有情人於行善積福之後,都能青春常註、永遠美麗及永遠無老〔唔係無腦〕

No comments: