Sunday, October 23, 2016

人人得而誅之(四) (1629)

以下係只會在比較持平嘅星島日報出現, 但永遠唔會在仍敢自稱係新聞媒體嘅蘋果日報出現嘅報導:



【星島日報報道】議員宣誓風波演變辱華風暴,建制派製造流會,力阻涉事的青年新政梁頌恒及游蕙禎「再宣誓」。梁頌恒今早出席電台節目解畫,可是致電表達意見的三名聽眾接連炮轟,直斥「你係咪覺得自己好型啊?」更指自己動用了妻子的整個「外家」將游蕙禎送入議會,責罵他們行為「小學雞」,認為「要衝擊建制要先入建制」,但梁表示事前有評估過誓言影響。

梁頌恒今早出席商台節目,被主持人問及,即使沒做錯但引起誤會傷害別人,會否也可以道歉,梁重申沒做錯事不會道歉,誓詞內不涉及人。

  隨後三名聽眾致電輪流炮轟梁頌恒及游蕙禎,首名致電的邱先生更是青年新政死忠支持者,自言動用了妻子「外家」的力量,全力支持游蕙禎進入議會,邱先生痛斥「你係咪覺得自己好型啊?」及「你呢個時候同我玩小學雞?」邱先生指出,支持青政是想他去衝擊議會,「要衝擊建制要先入建制」,痛心道出「我們如何對你不失望」,要求他們經歷今次事件,快點成熟及成長。

  不過梁頌恒解釋,事前有評估過誓言,並指自己四年時間無多,作為鐵杆本土派的支持者要明白。

  隨後第二名聽眾黃先生致電,苦口婆心表示:「人地選咗你入嚟,證明你地有希望」,又慨嘆年輕人讀書多,應該明白即使有多偉大鴻圖大計,不入議會就不能發揮。

  最後一名聽眾何先生,一開口更指斥,游梁二人是幫助梁振英「立威」,「玩埋啲咁幼稚咁無聊?行為」,並反問他們有何居心。何先生質疑游梁二人「亂嚟」,但建制派在議會人數較多權力較多,如何鬥「亂嚟」,質問二人有沒有反省過,應該用講理方法,去揭發對方問題。

有趣了..! 開始有動用了妻子「外家」的力量,全力支持游蕙禎 (及其他支持梁頌恒) 進入議會的無知幼稚選民發聲啦...!

發聲係好..! 不過...唉...你地始終都係無知幼稚選民呀...!

點解話你無知幼稚..? 好簡單...你地無腦呀..!

你以為選左兩條友去 "衝擊建制"好有型 , 點知兩條友一開波就好有型咁話你全家 (當然包括你妻子及「外家」)係 "支那人"...!  "支那人" --- 客氣嘅意思即係話 "侮辱緊你全家", 唔客氣嘅意思(參照歷史事實而言)即係話 "殺你全家男人及強姦你全家女人" (當然亦包括強姦你妻子及「外家」其他女人啦) !

事到如今, 你地呢D無知幼稚選民, 一係就認無腦, 覺今是而昨非, 支持叫呢兩條友快快死開D被disqualified, 然後再次補選希望選另一D比較有腦D嘅人去 "衝擊建制"; 一係就自認係"支那人"...被人 "殺你全家男人及強姦你全家女人"啦!

對於時至今日, 兩條友仍舊死不悔改, 仍舊死話自己正確, 仍舊完全當其他人無到, 跟住仲變本加厲走去台灣攪港獨台獨串聯, 根本已經超出無腦言論, 而且係在實質行動上禍港禍民...! 我實在完全看不到, 只得那區區幾萬票的兩個乳臭未乾的人, 那裡來的授權去攪港獨台獨串聯..!

即使支持兩條友的人都只是期望兩條友去 "衝擊建制"吧! 所以, 我都好明白呢一小撮青年新政死忠支持者點解會咁無X癮...!
============================================
 最後, 亦最重要一點, 就係 "我係民選嘅" 好似X大囇嘅口頭禪, 兩條友只得那區區幾萬票, 完全唔代表甚麼! 稍有點法律常識嘅人, 都知 Ultra vires 點解...而家呢兩條友無法無天, 正正係最佳示範..!

如今, 人家因為兩條友不依法宣誓,要disqualify兩條友, 兩條友的理由就話"我係民選嘅"..! 民選就大X囇咩...簡直無腦!

兩條友嘅講法, 即係..:

超市因為兩條友偷朱古力,要 arrest兩條友, 兩條友的理由就
 "我係民選嘅"..!

稅局因為兩條友不依法交稅,要prosecute兩條友, 兩條友的理由就 "我係民選嘅"..!

ICAC因為兩條友濫用議員津貼私吞公款,要立案investiage兩條友, 兩條友的理由就"我係民選嘅"..!

警方因為兩條友暴動用磚頭攻擊警員,要 arrest兩條友, 兩條友的理由就"我係民選嘅"..!

姓游的因為性急而無地方所以被發現在地鐵內扑嘢,警方 arrest姓游的姓游的的理由就"我係民選嘅"..!

姓梁的依據 "支那人論" 強姦左一位青年新政死忠支持者嘅女人, 該青年新政死忠支持者 accuse 姓梁的姓梁的嘅理由就"我係民選嘅"..!  而且仲加多句 "係你有份選我架...!" 

===============================================================
同場加映:  "支那人":



 


No comments: