Tuesday, August 20, 2019

三言兩語 , 冷眼旁觀 (1765)

對於近月來利用所謂「和理非」 做擋箭牌進行推反香港政府的暴徒, 在2019年8月18日星期日搞了一個自稱過百萬人的非法遊行, 完成後便鬆毛鬆翼的在炫耀: 「你看! 我們這些暴徒其實都可以 「和理非」的。」

聽完之後 ,對民陣的講法 ,真係笑到甩牙。

大佬,你班暴徒果日唔去掟磚頭,唔去掟燃燒彈 ,唔去襲擊警察, 當然係和平啦 ! 講出嚟都笑撚死人啦! 有乜撚嘢值得鬆毛鬆翼呀?

潘麗瓊 講得好啱呀。兩個月嚟,主動挑起衝突的是暴徒,警察是被動還擊的 。不斷在警察宿舍欺凌滋擾, 掟磚汽油彈打爛玻璃都是暴徒去做的,暴徒不搞暴力 ,社會自然和平啦! 有乜出奇呢 ?關你啲「和理非」乜差事呢?其實, 自稱「和理非」班群眾只係死蠢,畀你班暴徒騎劫咗啫 ,有乜咁值得炫耀呢?






































最近幾日,反而最值得開心嘅新聞 ,係中央政府正式宣布支持深圳建設成為改革「先行試驗區」,提出深圳要在2025年前成為現代化國際化創新型城市。認真正 ! 

因為深圳嘅GDP如今已經經超越香港 ,如果再得到中央政府嘅支持,肯定好多方面仍然有得發展 ,作為投資機會,實在潛力無窮。 

例如股票 深圳控股(604),就係一個十分好嘅中長線投資, 我覺得如果在 2.50元樓下買入長揸, 真係三兩年間可以升兩三倍 一啲都唔出奇。 市盈率6.91, 收益率6.2厘,市帳率0.585,資產淨值 4.957元,用兩三年時間升到去到五蚊(即係資產淨值 ),都好合情合理呀。 而每年回報率嘅升值就有30%以上,你話係咪好正呀 。真係多得中央政府 ,響呢個時間宣佈啲咁重要嘅消息。



至於香港, 如果大眾都仲係選擇性失明,選擇性腦殘,選擇性失智地去包容,支持,同情啲暴徒,11月嘅選舉仲選啲勇武嘅暴徒出嚟 ,咁就真係唔衰攞嚟衰 , 認真折墮,認真犯賤了 ! 我係旁觀者,冷眼旁觀 ,到時就變成冷笑三聲,哈! 哈! 哈! 了。

盧永雄 的分析非常中肯, 香港人自己犯賤,選擇搞政治,搞港獨,唔衰攞嚟衰,香港最後要乜冇乜 ,到時衰足20年。去到 2047 ,我哋呢D老嘢就死曬啦, 唔關我事啦 ,冇眼睇你班勇武青年。不過,到時你班友就一定自食其果 ,今日做黑衛兵,聽日就可能真係仆街都全世界冇人會同情你 ! 英國佬美國佬唔會做你老豆, 讀嗰兩個臭錢嘅大學,即是大學生身份唔代表你會搵到食。 老實講,我教大學咁多年,大學生乜嘢料 ,我心中有數啦。


 
作為香港人 ,我熱愛香港。 我在香港出生,長大 ,大半世在香港奮鬥,建立這個社會。本來都打算在香港安享晚年 ,不過而家畀呢班冚家鏟搞到個社會咁亂,咁我又唯有進行plan b囉 。老實講 ,香港有三四十萬人都有外國護照 ,我都係其中一個,隨時可以買張機票 ,返去加拿大享清福喇 ! 

不過 , 本著獅子山精神, 就算而家年紀唔輕 ,都想繼續貢獻社會 ,但係班暴徒冚家鏟要攬炒,日日話要港獨 ,我使唔使同你班暴徒繼續玩呢?

雖然我冷眼旁觀, 又不會上心 ,但係你都阻住我去消費旅行出入啦! 老實講, 香港過社會唔係你㗎,係我㗎 ,你算老幾呀 ? 特別係班所謂大學生 ,飯來張口 ,從來都未對個社會有任何貢獻,老豆老母養大,食政府,住政府,好多拉咗嗰啲都係住公屋㗎,有眼見。 所以畀人拉畀人鎖都抵你死啦 ,不過我犯不著在這裏睇你啲醜劇最後點樣收場,係咪?

三言兩語,即是說三道四 ,鬧下班廢青暴徒都不知幾過癮 !

冷眼旁觀, 即係睇你點折墮,我估呢班暴徒嘅下場 都幾悲慘 !  美國佬台獨只會收留前排暴徒, 但係大部份嘅跟尾狗暴徒應該只能做無名英雄炮灰啦 !

香港已經回不到從前了 ! 不過 ,搞革命,搞港獨,搞暴力 ,有淒慘下場 ,都係理所當然嘅。係咪?

No comments: