Thursday, September 29, 2016

靚女保證靚...? (1621)

今期資本創富雜誌(Capital Money)有篇文章幾過癮, 謝先生對旺旺雪餅真有D憨居, 令我地都睇到哈哈笑, 心中暗笑世界就係有D咁憨居嘅人, 才顯得我地幾鬼聰明, 幾鬼有智慧...!?

不過, 回心一想, 我地在股票市場嘅買賣行為, 在大鱷嘅眼中何嘗唔係憨居, 令大鱷們都睇到哈哈笑, 心中暗笑世上就係有你班憨居兼且貪心及無知嘅散戶, 才顯得我地大鱷們幾鬼聰明, 幾鬼有智慧...!?

哈哈! 哈哈哈! 哈哈哈哈哈!

別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿 ; 不見五陵豪傑墓,無花無酒鋤作田。」

 

No comments: