Tuesday, April 03, 2007

北竇洞拉 (106)

北竇洞拉,莫展失妹,夜團人亦腩..」〔播放〕。80 年代最流行既係以上幾句話,世界好似秋官名曲「輪流轉」,如今港人發財,除左北望神州,仲要西向「莫展失妹」,先至大有「錢」途。由此可見,當年人見人憎既留港越南難民,搖身一變做左香港上市公司既搖錢樹概念。上市公司只要沾上越南二字,馬上升到「巴巴聲」,陸氏企業 (366) 就係一個例子。

今次郵輪短泊下龍灣,我上岸走了一趟,真正叫做踏足越南。越南導遊一路操流利廣東話及普通話介紹,係意料之外既驚喜。導遊原來曾經出差廣州三年、臺灣兩年,難怪講話咁勁。再了解下,導遊自爆原來佢仲係當年北越共產黨既游擊隊,如今放下殺人既機關鎗,拿起大聲公同布旗仔下海做導遊。我腦海不斷浮起 Killing Field 中滿地白骨、同埋許鞍華投奔怒海烈熖冲天既畫面,畢竟越共當年殺百萬平民既歷史實在無法抹去。

我凝目細望面前笑容可掬、但表現非常專業既導遊,心中對佢肅然起敬!因為今日佢可以放下身段同機關鎗,服侍我地呢班黎消費既港燦,就好似多年來內地窮鄉湧向深圳東莞既打工妹,又或者1978年十一屆三中全會後北上既首批港人,努力為個人為家鄉做開荒牛,要好多年後先至見成績。

對於有夢想同肯為夢想付出努力既人,我一向係非常尊敬既!

知識改變命運,努力創出未來,我係絕對相信既,做野唔得可睇 Steven Covey 、六頂思考帽、九型人格等等自我改善,失敗者只係自已唔堅持、唔改善、無主動性,無得怨人。越南導遊、打工妹、北上既首批港人,佢地一定會成功既!我祝福佢地!

我照照鏡,今日我努力投資,改變命運,達至財務自由既日子應該唔遠,我係一定會成功既!

No comments: