Thursday, April 26, 2007

冷靜者勝、善忘者否 (116)

尋日因為貪心而引至做左今年最蠢既事,過早買入永恩 (210),貪字變貧,今日深切反省,得出以下幾點結論:

(1) 市場先生今日所講「與其磨爛蓆, 不如退而結網」既竟然正正係我所想 (Click to View),因此從今開始,以後會減少寫 Blog 既次數 〔況且寫 Blog 至今達 116 個,都只係自言自語、自得其樂、自食其果、自生自滅,也從未見各股友有乜回應或分享,未知 PC 是否同意,係時候幫呢個 Blog 寫番個墓誌銘呢?〕;

(2) 「冷靜者勝、善忘者否」。為此,我將過去既 115 個 Blog 印左 Hard Copy 出來做身邊既備忘錄,善忘令我貪心,善忘令我犯錯,備忘錄可助我尋回冷靜,做出正確既判斷;

(3) 「慢比快好、靜較動佳」;

(4) 「我行我素,股市必須」!

(5) 人必須趁在世時多去遊山玩水;

(6) 不能從股市賺太多,否則死後好易出現小甜甜之類既爭產案!

(7) 「秦時明月漢時關,萬里長征人未還!」

No comments: