Friday, October 26, 2007

潛心修練 (205)

我開始發覺 D 股票期權好鬼吸引,似乎突然發現左一個亞里巴巴既寶藏,只要輕按幾下Keyboard 制,就連「芝麻開門」都免叫,D 「高息」就滾滾而來!犀利啦!

十月初學,牛刀小試,只係戶口放低
10 萬按金,順利既話 Oct-30 就可以收入 $10,234!買賣仲連 Stamp Duty 都免付!基夲上真係小本大利,如果每個月密密咁當食三番,唔好大貪,目標大約每個月收 5 萬左右,一年都有 60 萬進帳啦!唔好忘記,這些只是投資正股之外的額外收益,你話係米幾和味呢!唉!資本主義既食人社會!

不過世事有無咁著數呀?

我開始有
D 驚!於是呢幾日趁三聯書局八五折,一口氣掃清全場七、八本直接或間接講「股票期權」既香港書!我發覺呢家野只可以睇香港書,因為大陸連「股指期貨」都未出台!炒期指期權呢家野,香港既高手多得很,結果發達及結果 P.K. 既亦一樣多得很!

此外,我亦一口氣報晒
十一月份大福証券同輝立証券舉辦既五個免費或收費既初級、中級股票期權班,一於惡補速成!

我幾有信心股票期權呢條路可以行得通!點解?因為「少人識」囉!「少人識」既野就多數可以賺到錢既!

舉一個例,高盛、大摩幫
D 甲乙丙公司上市,年年盆滿砵滿!老實講,幫一間公司上市其實係一件好鬼易做既野,流水作業,果 D 招股書都係你抄我、我抄你,其實聯交所網內都有 Sample Document 可以免費 Download 照抄照改可也!呢但係「少人識」既野就可以賺到錢架啦!而且人家高盛、大摩既品牌本身亦有些少價既。

十一月,等我學識晒股票期權既發達祕奧,以及相關既風險管理心法,就會同各位親愛既股友分享分享,公諸同好!一於有飯齊齊吃、有錢齊齊揾!

但願大家都可以無風無險地早日一齊達到財務自主的目標,與家人友好一齊享受人生、或再次追尋終生未竟之大志及夢想!努力!加油!「乾爸爹」!仲要記得身體健康,才可以有命去享福呀!

No comments: