Monday, December 18, 2006

雞糊 IPO



新股上市集資 (IPO),超級大戶身家多了過百億,小股民爭相認購,個個有錢落袋,銀行一口價催谷做 Margin,明年首季又有三十幾隻國企排隊上市抽水。究竟 IPO 是否必贏?

總結一下十二月的 IPO,可能對各股友有些啟示:

(一) 想發 IPO 橫財,絕不可「得失朋友」!否則學不到亞洲股神李兆基身家多了四百億。生意人長袖善舞,自有成功之道。不過可惜我就無朋友俾我得失,更加無塞錢入我袋的所謂朋友;

(二) 銀行一口價猛說你做 Margin,我唔敢話唔得,但是否有肉食,你稔你啦;

(三) 上市首日短炒,陸羽仁在企業CEO個Blog有詳細討論,但以三注錢入市,向上博10%,向下可能蝕20%或27%,似乎值博率不高。而且:
(a) 第一注開市即入,但分分鐘買不到低位,原因是開市五至十分鐘內己升至全日高位,摸頂機會極大;
(b) 一旦首日摸頂後,股價拾級而下,即使有可能買入第2注及第3注,之後上唔上得番去高位,真係祝你好運。

看看十二月上市後的 IPO,全部都在上市的第一天大升,好似好勁,但之後點?

(a) 到今日仍可以企穩響第一天收市價的其實只有奧普集團(477)及中國通信服務(552);

(b) 其他所有 IPO 都拾級而下,一日低過一日,包括安徽天大石油(8241)、建滔積層板(1888)、招金礦業(1818)、金達控股(528)、中國交通建設(1800)、中國交通建設(1868)、上海錦江國際酒店(2006)等,是否優質股也好,無一倖免。安莉芳(1388)今日上市升到 5.10,但明天是否企穩,開市就知。

(四) 用黃表抽新股,首日即沽,食雞糊,餐餐清!

結論:新股IPO 必勝之道,其實仍然是堅持用黃表只抽一手,上市當日即沽!密食當三番!絕不可以「長期持有」,要分清楚IPO絕對絕對是投機,而非投資!

明年首季那批 IPO 其中混水摸魚之輩一定不少,想要賺番餐茶錢,更要青蜓點水,走位靈活,亦要學陳馮富珍,日日食雞......糊!

其實,我唔識得有人能夠靠 IPO 發達,除左果的唔喜歡「得失朋友」既人係例外!

No comments: