Friday, January 01, 2010

路是人跑出來的 (731)

漆黑。迷濛。天未光!

涼風仍在夜空不停地刮。我坐在飛馳的頭班小巴裡,心早已經飄浮在長洲新春馬拉松賽起步那一刻的景象!

To beOr not to be?」一直在腦海中不停盤旋。新春流流,幹嗎要如此「哲」?

收音機響起每年的例行新春街頭訪問:「請問
2010 年有乜新年願望呀?」

滿腦是草的死靚仔:「希望加人工啦!」(超!又係錢!錢錢錢錢,香港人眼中只係得個錢字嗎!)


C9A
:「希望D 細路讀好書啦!」(超!又係讀好書佢老母丫!)

C9B
急急補充:「讀好書都未必揾到工啦….!」(丫!呢個 C9 又未蠢得曬播!)

滿腦連草都不是的死靚妹:「希望希望世界和平啦!」(嘩!乜咁 Q Globalization 呀!呢個世界而家邊度打緊仗佢究竟知唔知呢?)

唉!做乜
D 香港人一係就「咁自我」只係得個錢字,一係就「咁世界」只係得把口希望呢希望路?有無 D 有腦少少既「中庸之道」呢?我在思考。

「丫...!」抬頭車外,一大群叫聲淒厲的烏鴉掠空而過,最後都停伏在汀蘭居那一列長長的冰冷寂寞玻璃窗外。

兩個不同的意象幾乎同時在我腦海中剎那飄起!

「昔日王榭堂前燕,飛入尋常百姓家!」淒涼!落寞!無奈!

「希治閣電影
The Birds 那漫天飛舞的烏鴉一幕!」恐怖!驚慄!震撼!

台灣人仍在叫:「
灣加油!

大陸人
仍在叫:「祖國富強

唉!


我在想,有朝一日,如果例行新春街頭訪問突然有人說:「希望中國文化不再花果飄零
!」又或:「希望孔孟儒學可以重新發揚光大!」那一剎,我相信全港市民一樣驚慄!一樣震撼!

翻生?是「九龍皇帝曾灶財
?」不知道!但,路是人跑出來的!

「昔日旁路尋常客,飛入藝術學院家!」可惜只能在曾乞兒化作灰飛之後,墨寶才一下子登了殿堂!

看著一些「藝術家」圍著曾墨寶在鼓掌,感覺就如同一大群烏鴉在淒厲拍翼
「拍!」「拍!」「拍!」「拍!」「拍!」

但我知道,路是人跑出來的!

因此,長洲的每一滴汗,將為我見證
2010 的每一步!

No comments: