Tuesday, September 16, 2008

東尼 - 天下第一倉 (424)

「東尼 - 天下第一倉」係要於華富財經「磅水」先至可以睇到既分析(及貼士),壹週刊每週也有一篇,是否一稿兩投我從無興趣理人家既事,總之免費見到時一定會睇睇,要「磅水」既話就免問(主要因為我無錢啦)。

東尼係老字號,又同四叔一樣,曾經被叫做「亞洲股神」,都算巴閉之輩,我都好喜歡用佢既意見,作為我買賣參考,我估信東尼一定好過信今期
i-Money 果三條友,因為佢地三條友個個都係大行既伙計,你話佢地四處散播咁筍既「免費」言論,到底背後代表邊個既利益為主呢?

網上有條靚仔唔顧
Intellectual Property 既江湖規矩,將「東尼 - 天下第一倉」既文章公諸同好(可能佢認為佢已經「磅左水」,所以有權將文章 upload 去自己個 Blog,或者四處 Email 俾全世界既 Friend 齊齊分享好料),哈哈哈 ... 我唯有老實不客氣,一於有得睇就睇,唔好浪費。

各位親愛既股友
,有興趣亦可對號入座,中意邊篇睇邊篇啦!【按此】 我估或者不久將來,個 Blog 又會被要求 Delete D 文章,否則東尼 D 文章仲邊有生意呀!

No comments: