Wednesday, August 03, 2016

升市長升, 跌市抗跌 (1583)

娶老婆娶個又靚又溫柔, 嫁老公嫁個又帥又有錢, 真係人人既夢想; 就好似股市中俾你尋找到 "升市長升, 跌市抗跌" 既股票, 你就開心到痺啦!

想吓你就好啦! 今日大市插左 390點, 請問你有無 "唔跌反升" 既股票在手中呢? 哈哈哈..竟然係有吧...! 無錯! 各位觀眾...就係...匯豐(5)啦...!

我都有呀...!

一如所料, 匯豐盈利大降, 但係保持第二次派息... 當然又係每股 0.1 美元...!

嘩...嘩...嘩...! 我作為匯豐既 "大股東", 以往對佢派唔派息, 真係唔多上心 (反正都係高位買入, 仍然係深海蟹王); 但係, 我自從於2016年7月15日決定再戰江湖後, 馬上換了一個腦袋, download 左 Walter J Schloss 既 approach入我既 memory, 換一個角度, 轉一個方式, 重新用不同既有色眼鏡去看股市...! (無錯..! 仍舊係有色眼鏡, 因為人既偏見永遠存在, 唔係偏見A, 就係偏見B, 所以用Schloss approach 我其實只係換上左另一副有色眼鏡吧了! )

但係, 唔論偏見AB, 能夠幫我賺到錢就係 "好偏見!" (呢D講法, 似曾相識啦!)

升市長升, 應該買騰訊(700)啦! 可惜, 我無! 一直都唔肯買, 因為相信左巴菲特!

跌市抗跌, 以前次次仆街, 如今, 試試Walter J Schloss 得唔得!

今日跌市, 恆指跌 390點 (-1.76%), 我既 "2016下半年組合" 跌左 -0.23%, 跌得比恆指少! 

我相信, 我這 "收息為主組合" 如果在升市多數會輸俾恆指, 但在跌市亦多數會跌得比恆指少!

但係, 你話想擁有成手都係 "升市長升, 跌市抗跌" 既股票..? 咪玩啦...!

你想又要馬兒好, 又要馬兒不吃草...? 咪傻啦...!

No comments: