Monday, August 08, 2016

香港政府攞嚟衰 (1590)

我對時事或政府行為素來是其是非其非, 我固然有個人偏見, 不過我覺得我總有我的道理, 同不同意是別人的心理問題! 我沒有理由要照顧別人的不平衡心理, 而不作我的有的放矢!

例如, 香港政府在選舉資格上就KO那些胡說八道的港獨垃圾, 防止港毒入侵已經不堪的垃圾會, 雖然政府在此事的賣相極之不雅, 但有實際效果, 我對香港政府的作為是同情而支持的! 但是, 香港政府(或者指那些起薪點近5萬的AO)很多的做法, 真係所謂自己唔衰攞嚟衰!

以下係一個好明顯例子: 突然攪咩鬼單車安全周...呢!?



話說不知從何時起, 有些冷氣間的官員見到黃金寶拿了些國際獎牌, 又出了個牛下女車神(其實係人家努力成果, 唔係靠政府培養), 於是好大喜功, 不顧香港道路客觀條件, 市民素養及資源限制, 大吹大擂話要將香港攪到十分綠色, 全無污染, 人人單車代步最好!一時間, 又話要做條 "全港大迥環單車徑", 總之甚麼地方都可連在一起, 你在沙田第一城出發, 我在天水圍濕地公園跟你會合, 然後去三聖村食海鮮, 或者深井嘆燒鵝, 之後可以上荃錦公路車一轉, 石崗飲杯咖啡, 鹿頸嘆埋奶茶, 南生圍欣賞太陽落山, 然後到錦繡花園晚飯, 一天行程100至200公里, 真正人生享受!

所以話, 提出呢D "全港大迥環單車徑" 既市民真係不知所謂, 贊成呢D "全港大迥環單車徑" 既官員真係要拉去打把!

之後愈來愈離譜, 又話 "單車人士跟其他人士同樣有道路使用權", 仲大吹大擂話要人人平等, 結果攪到D唔生性既單車友在任何時間都大搖大擺佔用道路, 完全唔理會阻塞交通, 完全唔理會道路安全, 完全唔理會交通規則, 結果一兩年間, 撞傷車死十個八個係好正常既事, 係冷氣間的官員唔衰攞嚟衰既害人害物既政策!

近來, 愈來愈離譜, 好多一群群既單車友, 當左自已係黃金寶車隊, 牛下車神隊, 日日穿齊制服, 戴曬頭盔, 十幾廿人有型有款地在馬路上操練, 當左好多馬路係單車路, 經常來來回回幾十轉, 青山公路係重災區, 完全當D巴士小巴唔係野, 因為 "單車人士跟其他人士同樣有道路使用權", 所以快極有限既單車(特別上斜路段)阻塞快過單車既小巴大巴, 都係完全 "合理化" 既行為....!

攪到咁, 真係不知所謂..!

如今又來攪甚麼單車安全周...真係笑X死人...! 做錯事, 如今大大聲叫違例即檢控, 而唔認真檢討錯誤, 真係無咩用...!

立例要戴曬頭盔? 多Q餘啦! 如今日日阻塞交通既單車隊, 個個都有戴曬頭盔以保安全..! 等你政府立例... 蚊瞓啦!

No comments: