Sunday, January 14, 2007

投機天賦大考驗

德國股神 Andre Kostolany在【金錢遊戲】一書中,開出了一張共38題既問卷,幫你分析一下自己到底係唔係股市投機者既材料。我只係抽出14題俾各股友玩玩﹝並且用符合香港國情既語言表達﹞。要知答案?你自己買左本書睇啦!

(1) 股市令你想到邊種遊戲?
(a) 國際象棋
(b) 橋牌
(c) 賭波
(d) 賭輪盤
(e) 賽馬

(2) 決定買進或沽出既關鍵係:
(a) 對股票既分析
(b) 對市場既分析

(3) 買股票時重要既係:
(a) 選擇種類
(b) 時機

(4) 我幾時會拋售股票?
(a) 小有利潤時就賣出
(b) 獲得大利時才賣出
(c) 不計得失

(5) 我會在幾時買進股票?
(a) 漲價時
(b) 跌價時
(c) 其他原因

(6) 我會將低價沽出過既股票用高價買回來嗎?
(a) 會
(b) 唔會

(7) 恆生指數﹝或者同埋國企指數﹞在小成交額下攀升時,咁對市場係:
(a) 有利
(b) 不利

(8) 市場行情雖然有好消息但無立刻上漲時,我會利用呢個機會:
(a) 買入
(b) 沽出

(9) 買股票D人既思維過程好似邊種人?
(a) 工程師
(b) 商人
(c) 律師
(d) 企業管理者
(e) 醫生
(f) 政治家

(10) 股票會在經濟衰退時升值嗎?
(a) 會
(b) 唔會

(11) 各大行都一致推介既股票,我會:
(a) 買入
(b) 審查研究
(c) 沽出
(d) 不買

(12) 對於投資多年、有經驗、但無乜成績既股民既意見,我認為:
(a) 好重要
(b) 唔係幾重要
(c) 根本唔重要

(13) 股市暴跌後,所有既微兆都預示有新既轉機,我會購買邊D股票?
(a) 股價穩定不變既
(b) 跌得較少既
(c) 跌得較多既
(d) 暴跌既

(14) 世界上最大既電腦生產商IBM狀告Control Data公司壟斷經營,咁對邊個有利?
(a) IBM
(b) Control Data
(c) 兩個都無

1 comment:

Anonymous said...

1.e
2. a&b
3, a&b
4.b
5.b
6.b
7.a
8.a
9.f
10. a
11.c
12.a
13.c
14.c