Friday, January 19, 2007

投資技巧

我最近突然發覺,原來我開始寫左呢個Blog之後,我既投資技巧竟然進步了!何以見得?我覺得起碼有以下幾點:

(1) 講股唔敢亂咁車:因為有各位股友既監視,變左講每隻股既時候,起碼先睇左D Fundamental、Technical、預期EPS及 P/E至開口,咁「選股」方面錯既機會就自然少D啦!而「出入市」方面既Timing亦好左,買到平貨贏面自然大左。至於所謂「目標價」方面係屬於「妖言惑眾」既領域,錯左自然係可以原諒同理解既!

(2) 減少左老人痴呆:大家都知啦,老人痴呆既特徵係「無記性」,而股民既特徵又正正係「無記性」,仲係「好無記性」果種!例如:呢頭輸左至話以後再唔做錯,果頭又入市再錯多次,一般唔係衰貪心就係衰怕死。我寫左Blog後,記性突然好左,唔會隨隨便便因為「無記性」而在股海中犯D好 Stupid既重覆錯誤!

(3) 貼士準左好多:我而家「選股」D跌市防守力,自己都算幾滿意。我既投資宗旨係股神巴菲特個兩條法則:『第一,投資必定要保本及要贏;第二,永遠記住第一!』直到目前,我既Blog上組合都好好,今日仲可以5隻股全部正數添〔連爛鬼江西銅(358)都可以返到家鄉〕!

(4) 頭寸調動醒左:以往買賣好易買多左或者買少左,一係令到組合中既股份比例偏頗,一係令到Cash同 Equity既比例偏離 50:50 太多。而家有個Blog日日咁講股,自然連頭寸調動都醒左,唔會拾下拾下亂咁買!

(5) 出入市彈性左:以往買賣唔係「開曬」就係「收曬」,好少好似而家用多左「分段買賣法」或者「金字塔式買賣法」,視乎市況再去按當時情形調動。例如隻首都機場(694),足足前後用左一個月至沽清,但平均沽出價係賺多左既。其實,基金大戶從來都係「增持」或「減持」,邊有散戶咁下下全部買入或全部沽清。唔好只係猛話大戶錢多,要虛心學下人地D買賣技巧,自己先至會進步架!

(6) 做到低買高賣:低買高賣,講就易做就難!基於種種因素,散戶最興在高位摸頂,然後又在低位止蝕!呢方面唔使我多講,因為家家都有本難唸既血淚史!我最近能夠做到低買高賣,因為己經發明左一套方法,幫自己客觀D做入市沽貨既工具! It works!

No comments: