Monday, March 17, 2008

醫院床 (282)

當一個人十八廿二之時,瞓醒左可以一個蜈蚣彈起身,跟手仲做五十下 Sit up 而面不改容〔我以前就係咁架呢〕;人到左中年就開始呢度酸果度痛,瞓覺轉身有時 D 關節都又響又痛;如果有長期背痛者,可能就更加要伏住瞓先至得天光;再老 D 落床無手杖或十字腳架〔唔係十字幫吊頸上果 D 十字架〕就好易會仆街;又再老一 D 就無人扶都唔使止意落到床呢!

如果又再老一
D,你估又會點呢?

估唔到呢?因為你仲後生,你無老呀!

答案就係如果張床唔係
Adjusted High Low Hospital Bed,你都唔使止意仲有得落地啦!

護理安老院每日要出汗出力既起居照顧員
(PCW) 就都深深知道,要照顧一個體弱臥床既老人家起床、轉床〔例如要去沖涼〕,即使出動兩個普通 Size PCW 加埋吊臂車都要九牛二虎之力,因為弱到好似一注菜既老人家其實都好鬼重,PCW 好易扭傷變埋工傷!但如果護理安老院有張 可以電動調高床背既醫院床 俾體弱臥床既老人家,咁升高床背老人家就可以先「坐」起身,再上吊臂車運輸帶就易好多啦!真係功德無量!

但係好可惜,咁鬼功德無量既醫院床,好多護理安老院竟然都係無既〔或者好少〕!而弱到好似一注菜既老人家就反而愈來愈多!

政府話原因係由於「可以電動調高床背既醫院床」唔係
Subvented Item!你老人院去自已執生啦!

三月,我斥資捐左一張醫院床俾東華三院既一間老人院,捐款足足要五位數字〔政府唔肯
Subvent Item 梗係有番咁上下〕,都有 D 肉赤架!但係想到從今之後起碼有一個弱到好似一注菜既老人家都可以「坐」起身、或者沖到涼,而又唔會有咁多 PCW 扭傷工傷,我個心就覺得好愉快!好愉快!好愉快!

錢,都係揾來用既係米? 點知何年何月何日床上果一注菜唔會係我呢?

註:「一注菜」純屬形容詞,絕無貶意!而且我本人好中意食「一注菜」〔包括住家菜、非住家菜、京菜、滬菜、粵菜、日本菜、韓國菜
……〕!

No comments: