Thursday, May 01, 2008

蒜頭浸醋 (299)






最近開始試飲 蒜頭浸醋,看看是否有利健康?

話說蒜頭浸醋可以通血管、去膽固醇、降低尿糖、預防糖尿病、降血壓、除便秘、減肥、健美、強肝、強腎、滑皮膚、去暗瘡、利尿
效果神奇,信不信由你!

陸羽仁
30/4/2008 篇「Old Rich 的優勢」,我覺得係近日來少見既好文章。雖然佢引述「網友
YY太」講既都只係富爸爸既理論,但都幾發人深省。

Old Rich 即富有人家既父母係生意人,經歷過好多個股及樓既低潮,因此可以指點子女「經濟係有循環既」、「人棄我取嘛」既道理,教導子女一些投資理財既經驗,令下一代一生受用不盡。

我地一般散戶既父母,好多一生都只係老散,成日只識高買低沽,盲目工作儲錢,再高買再低沽,不能給子女財金教育既優勢。散戶沒有身經百戰既富爸媽,自然學唔到財金經驗,一代一代輸落去!

我老
爸係一個例子,73 年股災一敗塗地,最後含恨而終。失敗既老 爸當然無法子教識我成功既投資方法,所以我多年來股票都係老散做法,輸左唔少!

好彩投資理財既知識係有得學既,我終於用左三五年心機去學識理財知識,如今投資一般都輸少贏多嘞!

我好希望各位親愛既股友,早日都脫離老散做法,學識理財知識,做個成功既投資人!

No comments: