Saturday, May 03, 2008

仙丹補身 (301)

做個成功既投資人固然重要,但能不能夠保重身子去享福更加重要,咁既顯淺道理,相信各位親愛既股友一定會好明白!特別年齡愈來愈大,病痛愈來愈多之時,感受一定會愈來愈深刻!

如今工作想博殺一
D,都會有力不從心之感!有時亦會好理性咁想下:「咁博殺,博壞身子之時,係有無人可憐呢?」君不見今時今日,如果一 D 同工博殺到最後竟不幸以「生 Cancer 收場,機構既人事福利政策又會幫幾許?又能幫幾許?

我個人既信念一直係:「實現財務自主之路」!一係要 自力更生、二係要 保重身子!

但我觀察所得,其實想不想早日退休,很多
親愛既股友考慮既已然唔係「錢」既問題 (因為我相信唔少都已經係大把銀之人),而係由於「慣性」(慣左返工、唔返唔舒服會身痕)、而係由於「健全健康」(有心有力有手有腳一定要做工)、而係由於「使命」(呢處無左我唔得、我響 區做到好巴閉成班 Friend)更加重要而係由於「心態」(內心其實好怕退休後既 Uncertainty、同埋無左固定收入既 Bad Feeling)

我既「
退休」定義係:「Stop Working, but NOT Stop Earning」!因此,保重身子去博殺反而係我既日常工作!

「艱難大」人雖然生活艱難,但「保重身子」方面的確水準唔錯,隨街
D Supermarket 都有好多 Over-the-counter 既仙丹、Vitamins Health Supplements for ActiveVitalityEnergySugar BalanceCholesterol CleaningHealingAntioxidant 等等,有助通血管、去膽固醇、降低尿糖、預防糖尿病、降血壓、除便秘、減肥、健美、滑皮膚、去暗瘡 ……!!!

有間「
仙丹專門店」專賣 Organic and Health Products Planet Organic Market (Click to View),好多仙丹任買 ( Good Food Recipe Corner 仲有好多 Recipe Download )。此店在 Vancouver (CoquitlamVictoria)TorontoCalgaryEdmonton 都有 Stores,今時今日人人都有親戚朋友在「艱難大」,托人去買易過借火啦!

各位親愛既股友
,我地齊齊保重身子去買 D 仙丹補補身,好唔好?

No comments: