Friday, May 06, 2011

炒濰柴、得水牛(1016)



濰柴動力(2338應該算得上是一隻炒家愛股,因為它過去半年以來,一直上上落落了四次,每次波幅總有起碼 15% 以上

如果做人安安穩穩、不作他想,只是專專心心的「炒濰柴」,縱使不是「信耶穌、得永生」,但肯定是「炒濰柴、得水牛」,賺到錢自力更生夠買自己的「水牛」、「母牛」,不用再倚靠梁錦松兩公婆的「小母牛」。

我好喜歡濰柴,因為:

a濰柴庄家心地善良,一般只會益你,不會害你(如果買濰柴你都輸錢,那肯定是你自己的問題,今次我一定會站在庄家方面說話的)。

b)濰柴升的時候就升,濰柴跌的時候就跌,很少會「陰你」

c濰柴會教埋你「應買時買、應沽時沽」,每次清清楚楚,很少拖泥帶水。那就是我的「JR操作系統」的 ABC,逢 RSI(9) 跌到 30 以下可以買入,逢 RSI(9) 升到 70 以上就可以沽出,次次買賣次次賺。

d)濰柴產品是「十二五」國策相關產品,因此亦是「概念股」,可以天天講、日日講、間中講、不時講,總之想炒起濰柴之時就講它一講,吹它一吹,國策概念永遠通用。

濰柴如今買得未?

我覺得「可以買」,但又覺得「不可以買」。

係米有 d 頂我唔順呢?哎呀我既思考方法係咁「辯證」架啦!Dialectic 係好野呀,共產黨如今在「科學發展觀」的核子傘下都仍然天天講、日日講、間中講、不時講,總之想話「我啱你唔啱」之時就講它一講,實無死。

我覺得「可以」,因為:

a)濰柴由「天比高」開始跌落向下,跌到 48.80元似乎正正是上升前雙底的「頸線」。你知啦,做人既野身體上好多地方都應硬唔硬,但係最硬一定係條頸(你有眼見啦,你 d 老闆同 d 伙計個個都係鬼死咁「硬頸」既,意見同你唔同時,一定同你「撐到行」啦),所以「頸線」係好強既支持,濰柴好有可能跌到 48.80元後便反彈回升了。

b)濰柴今日 k 線有 d 十字星格局,真係好似見底既款。

c)濰柴今日已經係第二天跌穿「保力加底部」,因此如果唔係「保力加底部」向下移動,就係濰柴股價反彈啦。

但又覺得「不可以」,因為:

a)濰柴個庄家有 d 特別,一般走勢如何都完成由他控制,意思即係所謂「阻力位」、「支持位」於濰柴經常都係「無到」,因此上述 d 分析可以完全無用。

b)更重要既係,濰柴每次「真正見底可以買入既時刻」,必然有「大成交量」出現才算真,過去半年的四次上落皆如是。古語有云:「股價要升,成交先行」。因此,即使今次濰柴已經出現八連跌、即使 RSI(9) 已經跌到 30.28即使股價已經係第二天跌穿「保力加底部」,濰柴一直都未有「大成交量」出現(泛指成交量高於 20 天平均成交量),故此我仍舊不安心、不心安,未敢輕舉妄動。

「唔買股票唔會輸,買就一定要贏」是我今時今日的炒作座右銘!

14 comments:

Anonymous said...

你好,想请教一下按照您的JR法,2198是否现在是属于派货阶段
966和2628现价那个比较适合轰入

Jacky said...

我对中国三江(2198)不认识,因为我不会买一些我不认识的股。

既然你要问,我随便说说我的看法,你不要太当真。
2198去年9月以3.38元上市后就一直下跌,如果说「派货」那已经派了七个月,最近两个月在「拉升」,当然「拉升」也可以在「派货」,至于现在返回 3.36元招股价附近,之后是否还会上升,我看不清。

按照我的JR系统,很简单,高就不要买啦,现在已经从2.00元升上来,当然高啦;RSI(9) 都 62.6,我是一定不买了。可以帮你赚钱的股票多的是,犯不着于高位去追入 2198。

如果你已经有货在手,应该考虑获利先沽出吧。

966及2628都是好东西,966的RSI(9) 今天是51.99,而2628的RSI(9) 今天是 19.8。

你既然懂得问我的JR系统,那你按照我的JR系统来看,一定知道现价那个比较适合轰入吧!

祝你好运啦!

ERA said...

板主呀, 你應為濰柴要返去3月尾個低位?
THX

Jacky said...

ERA: 我希望你d中文好d, 表演得清楚d, 因為我真係唔多知道你確實想問咩...!

我估你係想問: 我是否認為濰柴 2338 將會跌回3月尾之低位吧...! 答案當然可能係, 又可以唔係啦... 股市從來一切都係隨機應變, 反口覆舌, 朝令夕改... 我又點會答你 yes 定 no 呢?... 因為我都唔知噃...!

你其實亦問都無謂, 因為我都好清楚講左我既考慮及 2338 既 pros & cons... 你 get 唔 get 到我就控制唔刑啦.... 係米..!

我有講過: 濰柴好有可能跌到 48.80元後便反彈回升了... 即是話我唔認為濰柴 2338 將會跌回3月尾之低位... 今朝 (9/5) 就如我所言, 頸線跌唔穿就反彈啦...!

但我亦話: 濰柴一直都未有「大成交量」出現(泛指成交量高於 20 天平均成交量), 所以我有介心, 未安心... that's it...!

如果你夠膽按照我既 jr 系統, 上日收市前 $48.95 時 rsi(9) 都已經跌到 30 左右啦, 如果你要博既話, 應該死就死啦當時衝左入市買貨啦, 唔係仲響度寫信息問我問天問地啦....!

2338 跌唔跌返3月尾之低位, 好難知道...! 但係如果某隻股係 over-sold 那剎那去入市博 turn around, 好多時都有斬獲既...!

不過, 我講左啦...2338 我未心安.... 所以今早反彈既錢我亦賺唔到啦....!

但係, 今早反彈既錢雖然我賺唔到, 但我心安!

到底, 你明唔明丫...?

ERA said...

Thanks Jacky大大回覆
今日跌穿$48.8頸線,應該要再尋底啦

Jacky said...

ERA: 如果你無 2338 在手, 今日跌穿$48.8頸線, 那就正中你下懷, 一於開開心心一路尋底啦!

如今, 你就假設可以跌回3月尾之低位, 希望你買到又平又靚既 2338柴柴, 以及得到水牛...!

ERA said...

Jacky 大大, 今日入左柴柴.
希望大家都可以得到水牛.

Jacky said...

ERA: 祝你好运啦!

ERA said...

Jacky, 你今次有入貨?
今日大跌,但係基本因素無改變到.

ERA said...

唉,今次真係買濰柴都輸錢,那肯定是自己的問題...

Jacky said...

ERA: 平常心!

ERA said...

Thanks Jacky, 你今次點睇柴柴?
40要止...

Jacky said...

ERA: 平常心!平常心!平常心!

唉!..你究竟明唔明咩野叫平常心架..!

仲問...!

ERA said...

Ha, Thanks Jacky
知道!