Tuesday, May 17, 2011

我對回覆的新做法(1022)

最近我發覺我這 blog 的人流多了,同時 online 的人也多了,從早期的「小貓三兩隻」到如今經常見到有「5 6 online」,visits pages 也多了。

對於這情況,我想了一會,結論是「我沒有喜歡、我也沒有不喜歡」

可是,最近開始連寫回應的人也多了,內容亦開始由「回應我的內容」變成「你對 xxx 點睇」以及「我應唔應該趁低位將 xxx 換了 xxx」之類問題。過去幾天,我回答了一些,之後,我有些後悔了

當又再有新的一些「我又買了xxx,你點睇」之類問題傳來之時,我知道我一定要對這些源源不絕的留言,先有一個說法,再有一個做法。

對於這些「我買了xxx你點睇」的問題,我的綜合反應是:

a)你買左xxx關我Q事咩,有咩好問

b)你買得xxx一定有自己既理由啦,買都買左啦,仲有咩Q好問?

c)我邊有咁多時間答你丫,你米阻住我炒股票、阻我發達啦!

d)你攪錯左啦,我唔係財經演員,你「愛知」係你既事,但你問錯人啦(我有部份做錯既責任,因為我之前一直都有回覆呢 d 問題)。

e)我寫 blog 係自己享受為主,回應留言唔係本意,有錯要快改,回頭是岸。

幾年前,我開始寫呢個 blog,目的係俾 d 我認識既人睇,而這批人既數目應該只有十個八個人,但我覺得已經足夠。

因此,呢個 blog 係純粹以「小圈子」心態出現,絕對無服務「街外人」既任何意願,而且炒股只是個人眼光,以及同「小圈子」內既知心友溝通及吹水,根本絕對沒有同「街外唔識既二打六」分享既需要。

因此,今日發展到咁旺場,我都非常意外,仲攪到有人當錯呢個 blog 係「陸叔、石SirBen哥、沈大輸、青姐」之類既樂園,實在罪過罪過!

我亦唔係大行,我唔需要時時刻意去妖言惑眾,亦唔需要希望大眾跟我支魔笛,或者要死係我既魔掌下。

我為了可以繼續「做一個成功、籍籍無名並且快樂的投資者」,而且仲係保持住「好孤獨」既形式去做,我決定以後對留言的回覆採用以下的新做法:

一)我只回覆我所認識的人(或者我所認識的人他/她們所認識的人)即是我開始寫呢個 blog之時的「小圈子」內既知心友、同志、股友、知心友既知心友、同志既同志、股友既股友

(二)對於我不認識的「街外人」及「二打六」,我以後一概不回覆了除非寫入來的內容我有興趣吹水的。

(三)無名無姓、連藝名都懶得想一個的所有 Anonymous 人士,我一概不會回覆以後你地亦都無謂寫啦,留 d 精神去炒股好過啦。

記住,由於要拒絕 spam ads 關係,呢個 blog 唔係 real time 可以 post 既,因此所有入來既 mails 我都有生殺大權決定答唔答,以及 post post 既,因此我既決定就係 final 啦。

當然,我為左專心炒股,以後唔回應係我既個人取向,但呢個 blog 始終係 open 既,故此幾時都歡迎大家睇既!

不過,如果你唔識我,咁睇完就算啦,唔好再問長問短啦!好唔好?(多謝你合作啦,最多...)

但係如果你係我既「小圈子」內既知心友、同志、股友,咁就十二萬分歡迎你多多寫留言啦!

因為,「海內存知己,天涯若比鄰」也!

有左呢個 blog,世界仍舊是世界…對嗎?

8 comments:

Andy said...

唔好意思,原來阻到你,我都係路過見到blog主咁有心寫blog,諗住交個朋友啫,阻到你,好抱歉,我之後都唔會再留言

Jacky said...

Andy: thank you for your understanding.

jackolization said...

JACKY兄一番簡直如清泉甘露,令人賞心又悅目,時下不少人都在為別人,甚至一些不知所謂的人去寫東西,但最後寫出來的東西,竟是去為了迎合人,失去寫東西的原意。寫東西就寫東西,理甚麼狗屁人來留甚麼狗屁話。

Jacky said...

Jackolization: 你算係熟客, 而且講野一直都好中肯(中肯既意思即係讚我多過丙我, 我都係人, 都好鍾意被人拍馬屁),所以我一於將你定義成為..股友...啦!

以後你既留言可以照樣出街啦..!

而且, 你既留言好少係狗屁話, 頂多係人屁話吧..! 哈哈哈...!

小吉吉 said...

喵~~~希望我在係你眼中係粉絲而不是二打六啦....你見我都"唔敢"問你號碼架.

我係真係你既粉絲黎架...

不過講真, 我覺得你咁樣開宗名義講係岩既, 因為炒股票其實好睇個人,賺左錢就話多謝你姐, 萬一輸左錢,就真係好麻煩,買股票唔同買衫買鞋, 一講到錢都係小心d好. 絶對讚同你的做法(不過你blog文中的語氣真係好搞笑...哈)

oh no...最近想在股巿指數低時入少少貨. 點知.../ \" 果然彊是老的辣...

小吉吉... ~^^~

Jacky said...

小吉吉: 好...你講得好..! 我忘記左有一類動物叫做粉絲..!

粉絲類既動物亦係對我呢個 blog 只係有讚無丙, 有支持無唱衰, 有體諒無投訴既...上等動物..!

因此, 粉絲類既動物既留言我係最歡迎既, 一定可以出街啦!

小吉吉..你就做天字第一號粉絲啦...!

以後..粉絲既馬屁工作...靠曬你啦!

hugo said...

其實我都睇左你個block好耐...
今次係第1次留言俾你
講真師兄既功力真係唔差,而且炒股永遠唔會無風險

反正呢個世上俗人很多,無謂對其他無謂人特意發文呢
(此文沉了,又來千千萬萬個新人,回覆不就沒完沒了?)

Jacky said...

hugo: 你眼光唔錯, 睇到我既..功力真係唔差架..!

但你睇唔到既係...咩Q功力都係假既...炒股發到達至係真既...!

有功力..無錢賺...果d只係財經演員既job..!

我唔想最後咁既下場..!