Monday, August 10, 2009

曾淵滄之錯 (644)

曾淵滄一向「牙斬斬」,最近卻說「投資錦江犯了 3 次錯誤」(閱讀全文)

曾淵滄錯在那裡呢?用他自己說法:「這隻股票我買賣
3 次,但犯過 3 次錯誤!」講出來都好羞家,堂堂大學教授但投資水平竟然同各位親愛的股友(以及我)差不多,因此我們以後都不宜妄自菲薄呀!

曾淵滄的
3次錯誤簡而言之分別是:

(一)
2006年年底錦江上市第一天,曾淵滄見好短時間內錦江股價節節上升,於是飛身入市,但股價竟然好快就見頂回落。當溫總說港股直通車暫停後,曾淵滄大舉售股,結果錦江由賺變虧!曾淵滄亦變「虧佬」!

(二)到了
2008年初,錦江股價突然再回升,傳媒報道說是炒奧運概念,曾淵滄覺得有些道理,再度追入,點知道奧運對中國的旅遊業一點幫助也沒有,結果又一次虧本賣掉!

(三)奧運後,曾淵滄希望奧運後酒店生意好轉,加上錦江股價低迷,於是買入,帳面總算有錢賺了。但豬流感一來,吃過兩次虧的曾淵滄就趕快賣掉錦江,擔心豬流感影響旅遊業,點知道一賣之後,錦江股價就越升越高,結果最終只係賺到「一個桔」!


各位親愛的股友
,曾淵滄衰呢三鑊,係咪都熟口熟面呢?(大家或者試過都未定)!

無錯,呢三鑊「鑊」「鑊」有名堂:一曰見高追入,衰「貪心」;二曰亂信貼士,衰「無腦」;三曰驚青怕死,衰「恐懼」!今鋪教授肯親自落場示範,現身說法,我輩散戶獲益良多了!

又聰明又醒目又慧詰又蘭心既
親愛股友這時候自然馬上會追住問:「咁曾淵滄既三宗罪係咪可以避免先?」個「」字仲要提高八度聲線,再斜起眼好「寸」咁「啤」我一「啤」!

對於親愛股友又善意又求知又求真
既「义撚廚」,我自會細心耐心好心關心咁解說既!

我反覆思量,認為「
曾淵滄既三宗罪係可以避免既!」答案就係:「長線炒作套路」

吖!真係
聰鬼明唧!我一話頭、您就醒尾,知道我係想用曾淵滄單嘢來再次「依佬士吹」尋日所講既「長線炒作套路」之絕世武功!


如果從「長線炒作套路」出招,第一鑊、第二鑊之情況根本不會出現。因為「最佳買入點」從沒出現過!

而錦江
2006 年年底上市後,股價節節下跌,直跌到 2008 11 月才開始出現「V 型反彈」,到了這一刻,錦江才開始算有值得留意的價值。

V 型反彈」後,錦江於今年 1 月中出現了一個「突破頸線」的「最佳買入點」,但翌日即馬上回落,股價節節下跌,證明那是一個假的、錯誤的「最佳買入點」。

但當日如果「突破頸線」的第一天沒有馬上買入,那就沒有中伏;但如果「突破頸線」的第一天就馬上買入,按照
「長線炒作套路」的規則,三天內亦應該沽出了,因此該次「走勢阱」產生的損失仍然有限。

之後,
錦江再由 1 月橫行了三個月直到 4 月,形成了一個多底的大箱體「底部圖形」,並於4 月初又「突破頸線」出現「最佳買入點」!按照「長線炒作套路」的規則,應該「買入」,當時價位大約 1.20!

今次的
「最佳買入點」是真的了!

之後三個多月
錦江股價節節上升,「五天平均線」再沒下破「上升趨勢下軌」,直到昨日收市價 2.38 (升幅有 +98%),最高位曾見 2.66 (升幅有 +122%)

故事講完!

各位親愛的股友,您話呢套「長線炒作套路」功夫係咪值得學吖?仲有,您見我既分析,係咪其實無乜難度,其實人人都懂得分析,人人都可以找出心目中隻股票既「最佳買入點」!

無錯!我都如此認為!

呢套「長線炒作套路」功夫最最最最最最最重要既地方就係「死等」+「耐心」+「紀律」!而呢三樣素質,我相信我地所有人那已經具備了!

正所謂:「萬事俱備,只欠東風!」發達指日可待!

No comments: