Saturday, February 19, 2011

渣打馬拉松(966)

寫完呢個 Blog 我都要去瞓覺啦,因為已經八點幾(好「夜」啦),「聽朝」兩點幾我就要起身出發跑渣打馬拉松。

我雖然只係跑得「一般快」,但我參加既組別就唔多「一般」,係叫做「挑戰組」,可以說跑得呢組既都算係「精英」啦雖然人地或者誤會左我係「耆英」!

渣打為左攪寸呢個 Party 做左唔少野,今年佢個廣告都算 OK (廣告去片)!旁白都有少少感人既!

今年,渣打仲玩埋「好心有好報」呢招,不過,三間受助機構我都係覺得有點兒…. 算把啦不講也罷!我個人既觀點而矣!

如果你係善男信女、善長仁翁、善款樂捐、善有善報既話,我係唔應該說三道四既…!(善事去片)

因為,我都係好人...!

No comments: