Tuesday, October 11, 2011

永遠的梅艷芳(1081)

梅艷芳 - 抱緊眼前人 (Hold On to a Loved One)

梅艷芳 親密愛人 國語 KTV

梅艷芳 - 似水流年

梅艷芳 情歸何處 MTV

Anita Mui Classic Moment Live 梅豔芳經典金曲演唱會2003 1_2/9

梅艷芳- 夕陽之歌 第一場喊到收唔到聲

梅艷芳 - 孤身走我路



1 comment:

港男 七十後 said...

有冇印象梅艷芳有首歌叫做『朝朝暮暮』 呀?當陣時我身處加拿大,經常聽呢首歌,首歌真係好代表到當時我o既心情!

十幾廿年前都未流行電郵,長途電話費都仲係貴,要溝通就唯有執筆寫信,但始終『厚厚信紙卻不可以抱擁 只有透著紙背塑造你面容』. . .

郵遞起碼要一個星期時間,就算知道對方病o左,想問候一下,但係一來一回起碼兩個星期,『早已過時的語句如何問候』. . .

寫信又唔會好似面對面傾計咁,講得咁詳細,再加上郵遞時間,根本上『我沒法再知 現在現 在你哭或笑 說了吃了多少 怎會不重要』. . .

仲有足足十二小時o既時差,『如何明白 凌晨在你是黎明 你我那可 分享偏差的繁星』 . . .

可能就o係當時,我第一次感受到乜o野叫做無奈!年少無知?!哈哈!