Wednesday, June 04, 2008

小心有毒膠樽 (329)

各位親愛既股友,請問你屋企有無用膠樽裝凍水飲?如果有,請問你知唔知你用緊個膠樽有無毒?

我用左好多年膠樽裝凍水飲,最近至知道,部份我用緊
D 膠樽原來係有毒既!不過可能未發出來住!

大家一定都聽過盧冠廷既故事,佢就係對呢
D 毒素特別敏感既人,差 D 無命!我地或者無盧冠廷對呢 D 毒素咁敏感,但毒素即係毒素,日子有功,有朝一日突然出現怪病至去醫就恐怕太遲啦!

簡單來講,每個膠樽樽底都有個
Recycle 既三角形符號,內面有個 Number,由 1 7,代表住膠樽用不同既物料造成。七種之中,1245 四種可以用,而因為 12 理論上只係應該用完一次就要棄置,所以 45 至係可以用及最好! 至於 367 既物料則會釋出有毒物質,溶在水中,吸收左就對健康會有多種害處!

可惜
, 45 既膠樽唔係好多、亦唔昜揾,Microwave 膠盒就有 4。我研究完之後,都係決定以後改用玻璃樽好啦!

各位親愛既股友,為左你既健康著想,我請你快
D Check Check 你屋企 D 膠樽安唔安全啦!或者,係時候改用玻璃樽啦、好嗎?!

詳情請參考以下文章:
Smart Plastics Guide Healthier Food Uses of Plastics

No comments: