Friday, October 10, 2014

XXX 怒罵佔中人渣(1465)

加拿大朋友又深夜不睡, 關心港事, 傳來「XXX 怒罵佔中人渣」短片。

如此精彩, 當然馬上欣賞。

加國友話:「XXX 鬧得好,尤其是尾段, 所謂民主派, 咩野都反對, 但係無建設性的建議!

跟住朋友突然反醒話:「死啦我好似變左保皇黨, 其實我係香港出世既香港人, 我都只係想香港安定繁榮!」

我知加國友係我認識既加拿大 friend 之中最善良及最有人情味既人, 係之遠在他鄉仍舊為港事關心, 只係一種對香港社會的愛, 因為他始終是生於斯長於斯的人, 移民只不過是他人生中一頁吧。

我安慰說:「有個人既獨立思想及分析最緊要, 無所謂咩黨唔黨!

加國友聽後, 釋然!給我一隻手指公!


No comments: