Tuesday, October 14, 2014

很奇怪(1467)

很奇怪當警察「光明磊落」剷除非法路障時, 那班日日大叫戰鬥到底的學聯為何不拚死護障, 浴血當場, 再製造另一個美國時代雜誌的封面去爭取諾貝爾和平獎的提名

這批人一滴清場的血都不用流, 這台戲我看得實在不過癮!非常失望!

很奇怪今次以美國為首發動的八國聯軍佔中行動圍剿中國及香港, 怎可以如此被淡淡清場回復交通而不再抗爭

很奇怪那位非法佔路的黑衣青年仍舊聒不知恥地狗嗡:「我地係為左香港既將來!」我一邊噁吐一邊想講「香港既將來有你班仆街就真係無將來啦!」

很奇怪那些平日訪問梁振英時就牙尖嘴利必定有「跟進問題」(你有無考慮辭職?)的所謂專業記者, 怎麼訪問這個黑衣青年時好像被人剦割了一樣無力, 任人亂車而竟然無「跟進問題」去問:「咩你地非法佔路就係為左香港既將來? 你有無覺得自己好幼稚?好無知? 你有無考慮跪地切腹向無辜受害市民謝罪來表示你地真係有承擔?

很奇怪香港電台條 promo 聲帶在佔中第17日後當班佔中英雄(惡霸?)已經變成過街老鼠之時, 竟然唔去 update promo 聲帶, 竟然仍舊日日在播「又發左另一個催淚彈啦」「用警棍向我打左一下, 但又一直唔去 add 那些反佔中的憤怒:「憑咩野你可以非法佔路侵佔我既行路自由?」「你班友咁自私, 咁樣就叫做民主咩?

很奇怪支持非法佔中鼓勵無法無天既蘋果, 遇到報應被人「反佔印刷廠門口」時, 竟然會「尊重法律」,攪到去法庭申請禁制令!

好奇怪咩肥佬黎係一個相信法律既人黎既咩?

好奇怪長毛竟然可以無恥到叫警察去保護班非法佔路惡霸, 簡直人渣, 霸住垃圾會個位真係咩撚野都可以講兼且不負責任!好奇怪點燃解政府仲唔將長毛份垃圾會人工攞去買狗肉喂狗?

怪事年年有, 今年特別多!

很奇怪!很奇怪!很奇怪!

No comments: