Monday, November 24, 2008

請打 1878 333 (487)



12 13 寶珠姐將會罕有地再次為左做善事而義演,合作既仲有另一位任、白愛徒梅雪詩小姐,兩位都係唱得之人,演出應該十分精彩啦!

不過,講心個句,寶珠姐就只係唱粵曲先至叫做可以聽得下,其他歌曲就真係
唔使我再多講啦!

但係無論點都好,寶珠姐仍然永遠永遠永遠係我心中既偶像,原因好鬼簡單:因為佢好孝順啦、佢又有善心啦、佢人品好啦、佢待人又忠厚啦、佢善良又正直啦,佢絕無花言巧語吹水唔抹嘴啦、佢呀
可以話有齊一切我所有既特徵,你話我點可以唔永遠永遠封左寶珠姐做我既偶像呢?

各位親愛既股友,為左善事,我都不惜獻身、交出我既「無限創意」用口號向大家呼籲一下啦:「為善可以升天堂,捐款生仔有屎忽,記得打 1878 333 支持下啦!」

為此,我謹代表東華三院各式各樣服務既受惠者向各位
親愛既股友 90 度既躹躬,並且稍稍流下一滴珍貴既 X X 淚(X X 可以係「英雄」、「男兒」、「麻甩」等),以表示最深切的謝意!
















No comments: