Friday, November 21, 2008

健康食品? (486)



如今滿街都係「健康」資訊,真假難分,不過根據 Common Sense (如果大家仲有既話),上述五種食品應該都算係「好野」卦!

我目前能夠「經常食」(即一星期起碼食三次或以上)既只有「燕麥」,可以話「食燕麥」已經不知不覺逐漸取代左「食飯」。「食燕麥」對減磅應該並無果效,但最大既好處係可以令你「路路暢通」!上班一族因為經常食無定時,兼且成日坐定定死打爛打電話,屁股坐到開花兼腸塞一
D 唔出奇,分分鐘生左條「癌大腸」都有之,「燕麥」既功效可以令你真係每次都「去得好安樂」,唔使再苦練各門各派既氣功啦!

至於其他四種食品,「蒜頭」苦苦地又咁鬼臭口,一般我都唔會笨到「自討苦吃」;「綠茶」雖然係茶,但唔係我杯茶(
My Cup of Tea 叫做普洱茶);對於「紅酒」,我既態度更加係「擔屎唔偷食、擔酒唔偷飲」,因為我既 DNA 好純潔無邪,並無污染到;而「果仁」就的確係我流口水既心頭好,但係我覺得貴(因為我只係食靚果仁),結果好少買,自然成日無得食!

Anyway,我只係食一味已經覺得「感覺良好」,如果食齊五味,豈不是可以長命 130 歲?(唔可以再講『長命百歲』啦,因為六叔一百歲都未死呀!)



此外,防止白髮有辦法,
各位親愛的股友如果唔怕「核核突突」既手感,可以走去執番黃毓民條蕉、然後搵人家個頭來試試(最好只做半邊頭,科學化 D 做番個比較研究)!

如果效果好得,記得唔該要話我知呀!

No comments: