Friday, November 28, 2008

遊戲人生 (495)

過去兩年,我已經將吳式太極既方拳、圓拳操得揮灑自如,亦同數十位師兄師姊成為了談天說地既朋友。

每朝早上七點鐘,音樂一響起 (請欣賞)「風中柳絲舒懶腰,幾點絮飛飄呀飄,誰能力抗勁風?爲何梁木折腰?柳絮卻可輕卸掉?」拳風虎虎一番之後,大家就聯群結隊去德興茶餐廳「食自己」,然後就東家長、西家短咁無所不談。

話題由娶新抱到金價、次按到奧巴馬、孫女返學到派位、關節痛到疴夜尿、鋁窗裝修到炒樓時機等等,大家每次都傾得興緻勃勃,好似總傾唔完。如果唔係股市要開,大家似乎仲想「水長流」、吹水停不了。

今朝,打拳時俾一陣冷風吹到我面青青後,我突然想:「人、點解會咁呢?」

「大家都唔細啦,有乜咁好傾?」

我細心望去:亨伯今年
88 歲、「Baby」今年 73 歲、「媽咪」今年 70 歲、陸師兄今年 64 歲、毛姑姑今年 60 歲、「肥佬」「智叔」「大師兄」「百強」等「四小龍」今年齊齊 56 歲、大玉小玉師姊今年都怕且 50 到尾啦,成班人似乎最「後生」果個係我(唉!又真係事實播、唔係曬命)!

我一直在諗答案。但望下諗下、諗下望下,竟然真係俾我諗到個理由
:「佢地個個都咁開心!原因係呢 D 生活就係佢地既人生!」我再諗、又諗又總結:「人生就係遊戲、遊戲就係人生!」

我於是突然有所領悟:「佢地個個活得咁開心,有
D 仲咁長命都未死,就係因為佢地能夠「遊戲」人生!」

無錯,人生匆匆數十載,所餘無幾!如果俾你有
80 歲命,恐怕你都起碼已經走過左一半啦;如果一個唔好彩,上帝唔夠義工用,竟然要急 Call 你而令到你只係得 70 歲命,而家分分鐘你都已經去左七、八成啦!

我諗
坦白講出來,人生真係好似好「灰」,但事實又真係如此!有 D 人日日要靠信「神」去支撑度日才有力量,但我反而更加欣賞我班太極師兄師姊既「人生態度」!

只有「遊戲」,才有「人生!」

人生,不在「遊戲」、而在「態度!」

我明啦!

「枕上詩書閒處好,門前風景雨來佳。」

「莫恨香消雪減,須信道掃跡難留。難言處,良宵淡月,疎影尚風流。」

No comments: