Sunday, January 05, 2014

寓賽於操 (1346)

補充:其實我要 "摺埋", 可以摺得更勁, 我自己都覺得做得唔錯! 又俾大家睇下! O唔OK呢?


要恆常操練跑步真不容易, 太冷太熱太潮濕太大風太倦太忙太早太晚 都是一些偷懶的大道理, 結果當然愈跑愈少, 但內疚就愈來愈多

最後, 只有一個方法, 就是不斷參加比賽, 每周都跑, 每周總有一個比賽, 那就不能不跑, 用這方法對付自己體內的 大懶蟲”! 

這方法挺管用, 我一月份大部份的星期日總要去跑個10k, 那最低限度每個月都有三四十公里的進帳, 強身健體, 寓賽於操

而且, 由於賽前經常需要拉筋, 日子有功, 因此拉得多時, 我的硬骨頭都開始慢慢變成軟骨頭了, 多好! 雖然距離軟骨美人還有一大段路, 但能夠做到這個姿態, 作為一個不是靠吃軟飯製造軟骨的(不再)年輕人, 仍舊覺得 "都算係咁啦"! 係無?

今早的10k以賽場而言, 可算接近完美了, 白石角最平坦的路, 1415度氣溫, 微風, 陽光, 海岸線, 還有甚麼比這更好呢

! Almost perfect 除了一樣, 就是自己的狀態不是太 fit! 

因此, 今天儘管一切美好, 我仍舊跑得有點辛苦, 肌肉緊緊的有些痛, 而且跑了 5k 仍未 warm up, 一般而言我在 3k 已經可以進入狀態, 調息完畢, 可以用最小的力氣走最遠的路! 今年, 為何不同呢

找不到更好的理由吧, 只好說 是又老了一歲闖的禍

但是, 時光可以 rewind ? 有需要嗎

頭上每根白髪, 代表著人生中每個智慧的累積, 因此對白髪其實不用抗拒; 同理, 一年跑得慢過一年, 代表著跑步學問與技巧的累積, 因此對跑得愈來愈慢其實不用抗拒, 應該開心才對, 因為, 從此我因跑步而受傷的機會將會愈來愈少也

多開心! 多厲害! 多能幹! 多聰明

寓賽於操亦是智者所為, 我將一直奉行, 直至有天狀態出現 突破”, 才再調整!

5 comments:

沙梨 said...

經常拉筋好,筋長一寸,壽延十年!
慢慢跑,跑到 101 歲。

cool him said...

很有恒心,要多多向你學習。

Jacky said...

補充:其實我要 "摺埋", 可以摺得更勁!有相為證!

沙梨 said...

Jacky兄,早就知你未盡力啦!
今日你講到嘢嗎?

Jacky said...

沙梨: 血淋淋既嘴只係血淋淋, 唔係啞左, 因此講野無問題, 講粗口亦都可以發音準確既!